Jak prodávám?
1.Homestaging
Nemovitost nejprve perfektně uklidíme. Poté si do ní pozveme člověka, který dělá bytový design (homestaging) a ten nám jí trochu vylepší a odosobní. Je to práce s drobným nábytkem, doplňky a světlem.
Změny jsou mnohdy neuvěřitelné a při prodeji neskutečně pomůžou.
2. Profi FOTO
Designerovi je v patách fotograf, tito dva spolu neustále vše komunikují a snaží se o vznik těch co možná nejdokonalejších záběrů.
Nutné je používat fotografa, který se specializuje přímo na focení nemovitostí.
3. Půdorys/Virtuální 3D prohlídka
Kvalitně zpracovaný půdorys v inzerátu prostě nesmí chybět. Častokrát nám místo klasického půdorysu zaskočí virtualní prohlídka, která poslouží ještě kvalitněji.
3D Virtuální prohlídka
4. Vizualizace
Velmi oblíbený nástroj u nevybavených nemovitostí nebo těch před rekonstrukcí.. Vizualizace nám pomůže úkázat potencíal daného prostoru, bytu, domu, pozemku. Kupující ji vždycky ocení a v mnoho případech ji od nás vyžadují při předávání ostatních dokumentů k nemovitostem.
5. DRON
Pozemky a domy se prodávají pohledem z výšky. To je prostě nutnost.
Při prodeji pozemku nebo domu jsou takové záběry k nezaplacení.
6. VLASTNÍ WEB NEMOVITOSTI
Vlastní internetové stránky slouží hlavně k pěknému uspořádání veškerých informací na jednom místě.
Tyto stránky pak propagujeme na sociálních sítích.
7. ONLINE A OFFLINE PROPAGACE
Všechny výše zmíněné body nám pomohou jak při online reklamě na realitních serverech a sociálních sítích,
ale i offline propagaci při letákových kampaních, vývěscích atd.
U každé nemovitosti samozřejmě není nutné dělat všechny tyto úkony. Každá nemovitost je jiná , a proto zasluhuje i jinou formu prodeje.